onsdag 27 oktober 2010

Dag Spa Loka Brunn

I lördags bjöd mina snälla vänner mig på en helt underbar dag på Loka Brunn.
Vi började med att sätta på oss träningskläder för nu var det dags att träna styrketräning. Men vilket gym( stenåldern säger jag bara). Vi tränade i några få maskiner som vi kunde gissa oss till hur man skulle göra. Efter det gick vi in i golfhallen och det var så roligt. Bara en av oss kunde spela långgolf, men vi andra vi kämpade på, många skratt blev det.
Nu var det dags för fika, för min del blev det Lokas gröna te och ett päron. Sedan var det bassängen som gällde och lite bubblande i poolen.
När klockan började närma sig 12.30 väntade lunchbuffen på oss. Det var så mycket god mat bla. varmröktlax, majskycking, skogssvampsoppa. Till efterrätt blev de kaffe och kladdkaka.
När klockan var 14.30 kom nästa höjdpunkt denna dag jag skulle gå på Spa behandling

Aroma Wrap Silhouette (detox)
som innebar en kroppspeeling behandling, ryggmassage och en algmask inpackning och huvudmassage. Denna behandling ska bl.a motverka celluiter och vara vätskedrivande. Det var avkopplande och skönt och jag var jättelen på huden efteråt.

Eftermiddagen tillbringade vi vid poolen och nöjt av att bara koppla av och att umgås.
Tack kära vänner för en underbar dag.

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar upplevelse det låter som att ni hade! Skulle du kunna tänka dig att berätta lite om den i en kommentar på vår sida så att ändå fler kan få ta del av den? Och förhoppningsvis få det lika härligt :)

    Loka Brunn hittar du här: http://sparesorts.se/2013/09/28/loka-brunn/

    SvaraRadera
  2. Absolut kan jag dela med mig jag skickar länken till inläggen så fler kan läsa:)

    SvaraRadera