söndag 9 januari 2011

Biotips


För några dagar sedan var jag och maken på Narnia: Kung Caspian och skeppet Gryningen
Det var första gången jag tittade på 3D på bio. Jag tyckte den här filmen var helt underbar.
Filmen började med:
Lucy och Edmund hälsar på hos sin odräglige kusin Eustace . När de bråkar med Eustace om Narnia finns eller inte. Börjar plötsligt en tavla med havsmotiv röra sig och vatten väller in i rummet och sveper med dem ut i havet. Där blir de räddade av besättningen på skeppet Gryning som styrs av deras gamle vän Caspian.
Narnia finns nu i tre filmer och de filmer som jag tycker har varit bäst, så är det Häxan och Lejonet och den sista filmen Kung Caspian och skeppet Gryningen. Film nr2 Narnia -prins Caspian tyckte jag inte var lika bra. Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar