onsdag 3 januari 2018

Milla fyller 8 år

Tänk att det är 8 år sedan jag började med bloggen. Det här året har det varit lite färre inlägg än andra år. Min ambition är att jag ska ha några fler inlägg 2018 och att jag ska hitta ro att skriva, för brist på inlägg har jag inte. Tänkte bjuda på några tillbaka blickar om vad som jag har skrivit om på bloggen under 2017.


I början av 2017 fick jag och min kollega Örebro kommuns interna miljöpris läs mer om det här..


Gjort många goda rätter under året, men denna vegetariska rätt är helt magisk god läs mer om den här.. 


Maken och jag hade en fantastisk resa till Gotland i somras, men resan till Stora Karlsö var något extra. Jag fick äntligen se och höra de fantastiska Sillgrisslorna och Tordmule läs mer här..


Min störta utmaning mentalt och fysiskt var när jag besteg Norges högsta berg läs mer här..

Något som jag är mindre bra på är inlägg om träning och om min träning.
Under 2018 kommer jag ha ett inlägg varje månad som handlar om träning.
Jag ska också göra klart inlägg som inte är färdiga. Jag ska också se till att boka en intervjuträff med min kiropraktor (vi pratade om det flera gånger under året, men fick inte till någon dag) 
Jag vill tacka alla som läser min blogg och hoppas att ni följer med under 2018.

Kram Milla
Följ mig gärna på Instagram@millashalsoblogg och Twitter@millafunderar

4 kommentarer:

  1. Stort grattis till vår tvillingbloggs födelsedag 😉! Spännande med bergsbestigning! Tack för kryahälsningen, det värmer
    Kramar till dej!

    SvaraRadera
  2. Grattis. 8 år är lång tid. Hoppas du fortsätter. Ha en härlig kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag kommer nog hålla på ett tag till😊😉

      Radera